Så lett forsikrer du dine ansatte på nett

Publisert: 16/03/2017 | Kategori: Annet rundt bedriftsliv, Bedriftsliv

Til tider er det tøft å drive egen bedrift. Derfor jobber vi hele tiden med å gjøre ting enklere for deg. Å kjøpe pensjon og personalforsikring på nett er én av de tingene som har blitt lett å gjøre på nett.

Følg oppskriften under og kom ett skritt nærmere en trygg arbeidshverdag.

Forsikring på noen klikk

Ha organisasjonsnummer, navn, lønn og fødselsnummer for dine ansatte tilgjengelig.

Klikk deg inn på nettløsningen vår her. Deretter kan du enkelt og greit klikke deg gjennom bestillingen.

  1. Velg ønsket pakke eller lag en pakke tilpasset dine behov.
  2. Fyll inn antall ansatte og ditt organisasjonsnummer.
  3. Fyll inn litt informasjon om de ansatte.
  4. Beregn pris.
  5. Signer direkte i løsningen.

Så enkelt kan det altså være.

Hvis du har behov for hjelp kan du alltid velge å bli oppringt. En av våre dyktige rådgivere vil ta kontakt og hjelpe deg videre.